فتیان

«جوانمرد»

فتیان

«جوانمرد»

فتیان

این خط آخر ندارد
بنویس شهید و بعد برو سر سطر
همانجا که نخل هایش بدون سر
نماز می گزارد و بیدهای
مجنونش به سمت شرجی افق
در اهتزازند
از این سطر به آن سطر
از این خط به آن خط
از این خاک ریز به آن خاکریز
حالا دیگه این همه شهید را
کلمه ها تشییع می کنند
اصلاً این خط آخر ندارد
بدون معطلی به جای نقطه
اشک هایت را بگذار و برو

تبلیغات
PRchecker.info

طبقه بندی موضوعی

شهید گمنام

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۱، ۰۳:۱۲ ب.ظ
بازهم بوی شهادت درشهرمان می پیچد:
امروزبه استقبال پیکرشهدای گمنام دفاع مقدس می رویم وآنهارراتا مصلای بجنوردبدرقه می کنیم.امروزمراسم استقبال از پیکرشهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس توسط مردم شهیدپرورصورت میگیرد و فردا سه‌شنبه پیکراین دوشهیدبزرگوار درمرکز دانشگاه آزاداسلامی بجنورد آرام میگیرند. و چراغ هدایت دانشجویان ، مردم عاشق و دلسوخته و شهید پرور شهرستان بجنورد می شوند.
 
گمنام

دلم گرفته،بازم چشام بارونیه،وای،وای،وای

خبر آوردن بازم تو شهر مهمونیه،وای،وای؛وای

شهید گمنام سلام،خوش اومدی،مسافر من،خسته نباشی پهلون

شهید گمنام سلام،پرستوی مهاجر من،صفا دادی به شهرمون

وقتی رسیدی همه جا بوی خوش خدا پیچید،تو مگه کجا بودی؟

وقتی رسیدی کوچه ها نسیم کربلا رسید،تو مگه کجا بودی؟

وقتی رسیدی همه جا عطر گل نرگس اومد،مگه با آقا بودی؟

وقتی رسیدی همه اشکا مثل زهرا(س)می چکید،تو مگه کجا بودی؟

شهید گمنام،دوباره زائرت شدم،وای،وای،وای

شهید گمنام،بازم کبوترت شدم،وای،وای،وای

شهید گمنام بگو،بگو به من حرف دلت رو،تا کی می خوای سکوت کنی

شهید گمنام بگو،پس کی می خوای فکری برای بغض توی گلوت کنی؟

راستی هنوز مادر پیرت تو خونه منتظره،چرا اینجا خوابیدی؟

راستی مادر نصفه شبا با گریه از خواب می پره،چرا اینجا خوابیدی؟

راستی بابات چند ساله دق مرگ شد و عمرش سر اومد،خدا رحمتش کنه

راستی کسی نیست مادر و حتی یه دکتر ببره،چرا اینجا خوابیدی؟

خودم می دونم،شرمنده پلاکتم،وای،وای

مدیون اشکِ فرزند بی پناهتم،وای،وای

حق داری هر چی بگی،تازه دارم کنار قبرت فکر دقایق می کنم

حق داری هر چی بگی،به روم نیار گلایه هاتو خودم دارم دق می کنم

باشه دیگه کل وصیت هاتو اجرا می کنم،تو فقط غصه نخور

باشه دیگه دعا برا یوسف زهرا می کنم،تو فقط غصه نخور

باشه دیگه کاری برا غوغای محشر می کنم،تو فقط غصه نخور

باشه دیگه فکری برا اشکای رهبر میکنم،تو فقط غصه نخور

گمنام

 

شهدای عزیز شهدای نامدار التماس دعای ویژه داریم ...

  • فتیان

شهید گمنام

شهید

نظرات  (۱)

  • ایمان صفرآبادی
  • سلام
    وبلاگ من در بلاگ تازه راه اندازی شده خوشحال میشم سری بزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی